dinsdag 8 februari 2011

65. Luca Toni (5 februari 2011)

,,Deze goal draag ik op aan mijn moeder die jarig is.''
- ,,Questo gol lo dedico alla mia mamma che ha compiuto gli anno.'' -
(Luca Toni)


Photobucket


Luca Toni (Pavullo nel Frignano, 26 mei 1977) is voetballer. De aanvaller speelt op het ogenblik voor Juventus.
Toni maakt tegen Cagliari zijn honderdste doelpunt in de Italiaanse serie A en wordt na de wedstrijd geïnterviewd voor de uitzending van Rai Sport. De uitspraak heeft een vervolg...
Paolo Paganini (Rai Sport): ,,En omdat het een dame betreft zeggen we niet hoe oud ze geworden is.''
Sabrina Gandolfi (een collega van Paganini): ,,Ook omdat wij het niet weten.''

2 opmerkingen:

  1. Grappig ! Ik dacht al 'Luca Toni', die naam ken ik. Een tijd lang dacht ik trouwens dat hij Lucatoni heette...;o)

    BeantwoordenVerwijderen