donderdag 20 januari 2011

60. Antonio Cassano (14 januari 2011)

,,Dit is m'n laatste etappe. Ik zit nu aan de top, boven Milan is er alleen nog maar de hemel. Na alle problemen die ik veroorzaakt heb is dit mijn laatste kans: als ik hier de fout in ga ben ik rijp voor het gekkenhuis.''
- ,,È la mia ultima tappa. Sono arrivato al top, più del Milan c'è solo il cielo. Dopo tutti i guai che ho fatto, è la mia ultima occasione: se sbaglio qui, sono da rinchiudere in manicomio.'' -
(Antonio Cassano)


Photobucket


Antonio Cassano (12 juli 1982) is voetballer. Aan het begin van dit jaar werd hij door Milan als aanvaller toegevoegd aan haar selectie.
Cassano is een talent, maar daarnaast ook een 'lastige jongen', zoals meen dat noemt. Voordat hij bij Milan begon speelde hij achtereenvolgens bij Bari, Roma, Real Madrid en Sampdoria. Bij deze laatste club werd hij ontslagen nadat hij de president grof beledigd had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten