zondag 16 januari 2011

23. Riccardo Riccò (19 juli 2008)

,,Ik heb de hemel aangeraakt met een vinger en de dag erna had ik mijn moreel onder mijn voeten. In de gevangenis slapen was niet gemakkelijk, er ging van alles door mijn hoofd. Een dergelijke situatie wens ik zelfs niet aan een hond toe.''
- ,,
Ho toccato il cielo con un dito e il giorno dopo avevo il morale sotto i piedi. Dormire in prigione non è stato facile, mi è passato per la testa di tutto. Una situazione così non la auguro neanche ad un cane.'' -
(Riccardo Riccò)


Photobucket

Riccardo Riccò is wielrenner.
Hij vertelt in "La Repubblica" van 19 juli over zijn nacht in een Franse cel, nadat hij gearresteerd was op verdenking van bezit en gebruik van verboden middelen gedurende de Tour de France.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten