dinsdag 18 januari 2011

40. Ellen Hidding (25 augustus 2008)

,,Ze hebben een zware prijs betaald voor hun naïviteit. In feite hebben ze niks bijzonders fout gedaan. Ik wil zeggen, ik zou zeker niet door Europa gaan trekken op de fiets en ik zou niet stoppen om te gaan slapen in een dergelijke zone. Maar zij zijn vrije geesten zoals bijna alle Nederlanders, voor wie het idee van een dergelijke vakantie volkomen normaal is. Ik ben waarschijnlijk Siciliaanse, zoals mijn vriend zegt.''
- ,,
Hanno pagato a caro prezzo una ingenuitò. In realtà non hanno sbagliato niente di particolare. Voglio dire, io di certo non mi metterei a girare per l'Europa in bicicletta e non mi fermerei a dormire in un'area come quella. Ma loro sono spiriti liberi come quasi tutti gli olandesi, per cui l'idea di una vacanza di questo tipo è del tutto naturale. Io probabilmente sono siciliana, come dice il mio compagno.'' -
(Ellen Hidding)


Photobucket

Ellen Hidding is fotomodel en tv-presentatrice.
Hidding, in 1972 geboren in Winschoten en op 15-jarige leeftijd nog Nederlands zwemkampioene op de vrije slag, presenteert tegenwoordig E!News Italia op de satelietzender E!
Onder de kop "Ellen Hidding tot haar landgenoten: Criminaliseer Italië niet!" reageert ze op de gewelddadige overval op een Nederlands echtpaar in de buurt van Rome.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten